Fautuaga fa'aletino fa'atasi ai ma fala fa'ama'i

O le olaga e taoto i le gaoioi.O le tele o tagata e fiafia i ai, ae a e faia faʻamalositino faʻamolemole faʻalogo i ituaiga nei e pei o lalo:
Faʻalogo lelei i le saogalemu, puipuia le faʻaleagaina o maso, sooga ma ligaments, ma faia sauniuniga atoatoa aʻo leʻi faʻamalositino.
Aua le soona fai, faateleina le aofaiga o faamalositino i lea laasaga ma lea laasaga.

O lea la, e manaʻomia se faʻaulu martial arts lelei, e tatau ona i ai mea lelei nei:
Saogalemu, toe fa'afo'i, fa'ate'ia
Lelei uu, sili atu mautu ma faʻalelei
O la matou mat Martial Arts o loʻo i ai nei uiga, aemaise lava o loʻo atagia i le tuʻuina atu i tagata o se poto masani, o lona faʻamalieina o le teʻi ma le lelei lelei e mafai ona aloese ai mai manuʻa taʻaloga o le a tupu i le faʻamalositino.
O le ietoga e lua itu-itu lanu mamanu, ma e tele lanu, ina ia mafai ona faʻapipiʻi saoloto e oe lava.
E faigofie ona tausia, na'o lou mana'omia o se pefu po'o se ie e fa'amama ai.Tusa lava pe palapala, e te fa'asusu fo'i sina vai ma fa'amama mama, e mama e pei o le fou.
Ole ietoga Mixed Martial Arts e fetaui lelei mo ituaiga uma o nofoaga fa'amalositino, pei ole Taekwondo Stadium, Martial arts/Judo Stadium, Karate Stadium, Brazilian Jiu Jitsu training, Kungfu training venue... ma isi.A'o taia e le tagata ta'alo le eleele i se fusuaga, o lenei fala foam EVA e mafai ona maua ai se aafiaga tele o le fa'agesegese o le vibration, ma o le tagata e pa'u i lalo e mafai fo'i ona aloese mai le a'afiaga ma le fa'aleagaina e mafua mai i le fola malo.
I le taimi nei, o ituaiga uma o aʻoaʻoga ma tauvaga o le a filifilia lenei ituaiga o taʻaloga puipuia.Ma fa'atasi ai ma le fa'amalieina o fa'amalositino, toetoe lava o kamupani uma, matagaluega ma aiga o le a saunia ni ietoga fa'amalositino.Ona sili atu lea ona taatele nei fala faamalositino i LinYi National Fitness Centers faatulagaina e le malo.


Taimi meli: Tes-14-2021